Saturday, September 24, 2016

SEO i Dizajn - pitanja i komunikacija

Jedno karakteristicno SEO PITANJE








Da li mozete da pogledate moju kompeticiju i da mi kazete kako i oko cega bi ste mogli da mi pomognete...

Unapred zahvalan



M.




ODGOVOR:

DIZAJN


Prvi i najveci problem sajta je to sto izgleda kao jedan od bezbroj besplatnih web-site template-a koji se mogu skinuti na netu. Vrlo verovatno je da i jeste free site template. To danas veoma lako prepoznaju i klijenti. Upotreba templatea je legitimna, ali negativna strana takvog izbora web dizajna je to sto ne uliva poverenje. Prosecni posetioc se (bar podsvesno) zapita "koji je nivo i kvalitet usluga, koliko su kompetentni za oblast za koju se izdaju kao specijalizovani, ako su se odlucili da ne plate izradu profesionalnog web sajta, vec koriste free web resources?" Kako je licni izbor svakog, pa i imigracionog advokata veoma osetljivo pitanje za svakog potencijalnog klijenta, web sajt advokatske kancelarije, kao prvi kontakt sa klijentom, bi morao da ostavlja jak utisak pouzdanosti, kompetentnosti i kvaliteta usluge.

Duga stvar je header. Ogroman je, nepotrebno zauzima previse mesta. Deluje takodje kao besplatna flash animacija. Takve animacije na prvi pogled deluju atraktivno za gledaoca ali sustinski (komunikaciono) i stilski (vizuelno) nemaju nikakvo opravdanje za koriscenje. Kakva je veza prelivanja sarenih linija i oblika na sajtu advokatske kancelarije? Sta nam takva animacija govori, sugerise? Ako je header zamisljen kao prostor u kome se menjaju nekakve poruke, nije li slabo iskoristen time sto stalno ponavlja "We focus in your immigration needs"?  Osim sto ta poruka deluje genericki, bilo bi bolje smisliti vise headline poruka koje bi se smenjivale (pa bi izbegli utisak monotonije ponavljanja jedne poruke), a umesto sarene pozadine uklopiti neke motive blize praksi poslovanja (lifestyle fotografije zadovoljnih korisnika i slicno).

Trece: horizontalni meni koji postoji na Home stranici bi trebalo ponoviti i na svim ostalima, da se u pregledu sajta ne unosi nepotreban korak vracanja na home, pa tek onda odlaska na zeljenu stranicu iz horizontalnog menija.

Sve ostalo deluje pristojno. Mozda bi bilo dobro, ali nije obavezno, osveziti sajt jos nekim fotografijama na stranama Firm overwiev i Practice area, da klijenti steknu utisak da za njih radi ozbiljna, stvarna advokatska kancelarija (business lifestyle fotografije prostora, zaposlenih u radnom okruzenju i slicno).

Takodje bi bilo dobro (sa marketinskog stanovista) da se doda jos jedna strana: Testemonials ili Case studies (sa zanimljivim uspesnim primerima iz prakse). To moze da dodatno poveca poverenje i bude odlucujuci momenat u trenucima izbora klijenta za kancelariju sa kojom ce saradjivati.


SEO


Kratka analiza optimizovansti koda vaseg sajta i vase konkurencije.

Title* je pogrsno konstuisan. Title je jedan od osnovnih elemenata sajta, kojim komuciramo sa Google pretrazivacom, time mu govorimo sta je bitno, o cemu je nas sajt.
CSS je integrisan u samu stranu sajta sto je potpuno neodgovarajuce. Na osnovu izgleda sajta, i na osnovu koda koji vidimo na sajtu,
 jasno  je da vam ova firma koja je uradila sajt ne moze pruziti kvalitetnu podrsku. Takodje je jasno da se oni nisu pozicionirali dovoljno dobro ni u Srbiji sami sa svojim sajtom,
pa vam nece moci pruziti valjanu podrsku ni za USA, San Francisco.

Vasa konkurencija je jaka, ali nije nedostizna, naravno ukoliko angazujete vrhunsku SEO kompaniju kao sto je TotalDizajn.
Glavni adut vase konkurencije je vreme, naime oni dugo postoje na internetu, Google voli stare, proverene sajtove.


.


www.ranchodlaw.com Google PageRank 3

Age (postoji online od): 01-2002


znaci njima je bilo potrebno da dostignu Google PageRank 3 sedam godina

www.litwinlaw.com
Google PageRank 4

Age (postoji online od): 08-1999

njima je bilo potrebno da dostignu Google PageRank 4 deset godina

Google PageRank (ili Google Trust) je jedan od nacina kako Google ocenjuje vrednost i autoritet sajta. Ta ocena Ima uticaja na pozicije.
Vas PageRank je trenutno 0 (nula) i potrebno je ponekad nekoliko meseci da bi se to promenilo/popravilo.

Iz ovoga je jasno da je potrebno definisati sta je neophodno menjati na samom sajtu, i definisati trajanje web marketing kampanje.
Minimalni preporuceni period web marketing kampanje bi bio 3 meseca, sto bi bilo vreme za koje bi mogli pokusati dostici prednost
koju vasi konkurenti imaju sa sajtovima koji postoje online vec po 10 godina, i svakako su ulozili znacajna sredstva da budu tamo gde jesu sada.






Posle ovoga klijent je predlozio SEO kombinaciju u smsilu da agencija koja mu je pravila sajt nastavi da radi SEO a ja da im prizim podrsku...sledi moj odgovor

Ukoliko bi smo radili zajedno sa kompanijom koja radi vec za vas ne bi smo mogli ni priblizno da prognoziramo sta se moze ocekivati od rezultata.

SEO Kompanija koja vam garantuje odredjeno mesto na Google.com moze biti prijavljena Google.com zbog svoje neprofesionalnosti i pretrpeti penalizaciju (kaznu) time sto ce biti izbacena iz rezultata, a zajedno sa njima i svi njihovi klijenti bi trpeli stetu.

Svakako ste dosli do nas preko nekog od nasih sajtova, a tamo imate uvek navedene i klijente. Cinjenica da ste nas vi pronasli vec govori dovoljno.

Mi garantujemo profesionalan rad i maximalan uspeh ukoliko se radi sa kvaltetnim sajtom. Uspeh se vrednuje kroz posecenost sajta putem kljucnih reci, bio bi napravljen spisak i okvirni dogovor koliko se takvih izraza moze uspesno pozicionirati.

Prosto obecavanje pozicije (naprimer pozicija 2 ) je danas danas znak gluposti i neprofesionalnosti, a mozda i lazi, jer danas puno faktora utice na prikaz pozicija sajta. Sajt moze menjati pozicije svakog dana, novi sajt ce svakako svakodnevno menjati pozicije. Jedina realna evaluacija optimizacije je koliko je vas sajt posecen sa relevantnim kljucnim recima.

Nas posao bi bio upravo to, pozicionirati sajt sa odgovarajucim recima da bi se postigla odgovarajuca poseta.

No comments:

Post a Comment